Cum facem?

Lucram doar in reprezentare exclusiva cu avantaje evidente pentru clientul nostru. Clientul nostru este cel care ne-a angajat pe baza unui contract.

Toti agentii nostri sunt REALTORI® membri APAIR (Asociația Profesională a Agenților Imobiliari din România) și implicit ai NAR (National Association of REALTORS®) și respectă cu rigurozitate principiile executorii ale codului etic al REALTORILOR® în relațiile profesionale cu publicul.

Pe scurt, să lucrezi cu un REALTOR® al OKASA presupune următoarele:

  • o discuție preliminară,
  • inspecția proprietății,
  • prezentarea de listare cu ACP (analiza comparativă și competitivă de piață),
  • semnarea contractului și recomandări pentru a face proprietatea mai atractivă,
  • fotografii ale proprietății,
  • pregătirea pachetului de dezvăluiri (un pachet cu toate actele casei necesare vânzării),
  • listarea proprietății,
  • vizionări,
  • analiza ofertelor de preț,
  • contraoferte și acceptarea unei oferte de preț,
  • semnarea unei promisiuni de vânzare,
  • asistență până la vânzare,
  • semnarea contractului de vânzare,
  • asistență pentru activități post-vânzare: încasarea prețului, prezentat extrase cu ipotecile la bancă (dacă este cazul), declarații de încasare a prețului (dacă este cazul), mutare, etc.